עידן שנות ה-2000+ מתאפיין, לא מעט בהשפעת הטכנולוגיה ההולכת ומשתכללת, מצד אחד בחוויית ניכור חברתי ורגשי, מצד שני, בקידוש המימוש וההגשמה העצמית. שני העקרונות הללו שצמחו בתוך העידן החדש מהווים רקע לתופעה שהולכת ומתרחבת מיום ליום – הסדנאות בקרב הקהל הרחב.
הסדנאות לסוגיהן ולמיניהן הפכו לפורמט למידה אלטרנטיבי אולטימטיבי שמזקק ידע רלוונטי ויוצר ערוץ נגיש לחוויית למידה משותפת המלווה בשייכות, גילוי וביטוי עצמי. יחד עם זאת, תרבות הדיגיטל הפכה אותנו לצרכנים שמבקשים תוצאות. ומהר. תהליכים נתפסים כמייגעים, מיותרים ולא אפקטיביים.
- איך מפתחים סדנא חווייתית ממוקדת ורלוונטית שנותנת מענה מדוייק ומועיל למשתתפים?
- איך מבססים מרחב קבוצתי שמאפשר לכל אחד ממשתתפי הסדנא להשיג את יעדיו?
- איך מנהלים קבוצות שמשאירות את המשתתפים עם כלים פרקטיים, מוטיבציה לעשייה וטעם של עוד?
- איך מובילים תהליך רב משתתפים בנינוחות וללא מאמץ מיותר?
- איך הופכים את הידע שלך לייחודי, קליט, מלהיב ואטרקטיבי?
- איך רותמים את האמצעים הדיגיטליים להפקת מקסימום תועלת במינימום מאמץ?
- איך מנסחים הצעה שמוציאה אותך מחוץ למגרש התחרותי?
- איך הופכים סדנא ל'מוצר'/עסקה רווחית ומשתלמת לכולם?
מנחה סדנא שמבין את המשמעות העמוקה של העובדה שבסדנא שהוא מנהל לא רק משתתפים מספר אנשים, אלא במקביל מתקיימת בה 'קבוצה', יוכל לראות את המציאות במימד נוסף שיאפשר לו להבין לעומק את המתחולל בסדנא ולמנף אותו לטובת השגה של יעדיה בלי לאבד את מרכיב היחס האישי, נהפוך הוא – במקרים רבים מאד הוא ידע לתת מענה כולל שמספק את כל המשתתפים בו זמנית, כך שכולם עשויים לצאת מהסדנא נישכרים ושבעי רצון, בעוד הוא עושה את עבודתו בנינוחות ובמקצועיות.